Διάρκεια:
3 μήνες-400 διδακτικές ώρες
ΤIPS
- Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως εκπαιδευτής ή/και Στέλεχος (Διρυθυντής/Υποδιευθυντής) στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
- Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα (πέραν των ΣΔΕ), όπως, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, Πολυεθνικές ή μεγάλες Εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών, ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.
- Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ).
ΣΚΟΠΟΣ
Η αναβάθμιση των γνώσεων των στο πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, καθώς και σε θέματα φιλοσοφίας και Αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων γενικότερα.
Ειδικότερα, η κατανόηση της αναγκαιότητας αυτού του θεσμού, το ρόλο εκπαιδευτή και εκπαιδευομένου, τα προγράμματα σπουδών, τις τεχνικές ενεργητικής μάθησης, το γραμματισμό και την αξιολόγηση.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ:
- Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: K1/122436/25-07-2016, ως Σύμβουλος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
- Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Κ1/122460/25-07-2016, ως Σύμβουλος Ψυχολόγος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
- Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (4 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ. Αρ. Πρωτ. Κ1/122403/25-07-2016, ως Υποδιευθυντής στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
- Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ. Αρ. Πρωτ. Αρ. Πρωτ. Κ1/161890 /13-10-2015, ως Εκπαιδευτής στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
- Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ: 602/10/36944/08-07-2013, ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΚΔΒΜ) των Δήμων
- Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.
- Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)
- Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
- Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.
Πού απευθύνεται (ομάδα-στόχος)
- Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν ως Εκπαιδευτές ή/και Στελέχη (Διευθυντές/Υποδιευθυντές) στα ΣΔΕ
- Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν ως σύμβουλοι και ως σύμβουλοι ψυχολόγοι στα ΣΔΕ
- Σε Στελέχη Δομών Δια Βίου Μάθησης
- Σε όποιον ενδιαφέρεται για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
- Σε όσους ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση ενηλίκων
- Σε τελειόφοιτους ή απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,
- Σε όσους ενδιαφέρονται να φοιτήσουν σε μεταλυκειακή βαθμίδα,
- Σε συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού,
- Σε γονείς,
- Σε ψυχολόγους,
- Κοινωνιολόγους,
ΔΟΜΗ (Θεματικές Ενότητες)
Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Φιλοσοφία και Πρόγραμμα Σπουδών
Η Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για τα ΣΔΕ
Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας στην Ελλάδα
Ο εκπαιδευτικός στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Ο εκπαιδευόμενος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Διάγνωση αναγκών των εκπαιδευομένων
Διαθεματικότητα και βιωματική μάθηση στα ΣΔΕ
Η σημασία της Ομάδας
Γραμματισμός και Πρόγραμμα Σπουδών των ΣΔΕ
Καλές Πρακτικές
Συμβουλευτικές υπηρεσίες
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει E-books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα), εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία και συνεχή διαδικτυακή ανατροφοδότηση